mandag 3. august 2009

Min nye scrappeblogg

Da har jeg hatt en aldri så liten oppussing.
Fått ny header, nytt navn på bloggen og ny blogadresse :-)
Jeg har også bestemt meg for å blogge på norsk fra nå av. Jeg innbiller meg nemlig at jeg kommer til å blogge litt oftere hvis jeg blogger på norsk (det er hvertfall lov å leve i trua *hehe*)

Så nå håper jeg du er fornøyd, Lene :D

Litt scrapping har det blitt i sommer, men ikke på langt nær så mye som jeg hadde tenkt meg. Det har stor sett gått i kortspill og sudoku her. Jeg har pusset opp et barnerom da, og ryddet litt i huset (her kunne jeg vært ennå flinkere, men ja, jeg er litt bedagelig anlagt)

Men en ting jeg har vært flink til er å svømme. Jeg har svømt 3 ganger i uka.

Legger ved noen av de siste LO'ene jeg har laget til Scrappedilla.




9 kommentarer:

  1. Woho!! Grattis med endelig å komme i mål med den nye bloggen:) *dæven* Bedaglig anlagt eller ikke, flink til å komme deg opp å svømme er du hverfall *klapper i hendene*

    SvarSlett
  2. Se der du!! Da kommer jeg nok oftere på besøk vet du!! Jeg liker jo ikke engelske blogger vet du!!

    Dæven for noen flotte loer du har laget nå!! Scrappe litt en dag jeg og kanskje??

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny blogg.
    Stilig banner og stilige layouter.

    Ann-Katrin
    http://www.papirhobby.no

    SvarSlett
  4. Åhhhh, knall flotte LOer Mia!!

    SvarSlett
  5. Der var du,ja! Gratulerer med ny adresse! Kul retro-header! Og mange flotte LOer!

    SvarSlett
  6. Næmmen! Fått ut finger jo!
    Me like, eller på norsk nå... jeg liker;)
    Håper vi sees snart snuppa!!

    (og sånn ordbekreftelse... jeg hater...)

    SvarSlett
  7. så fin nybloggen ble! Flink du!
    Øh...nå må jeg endre i blogglista mi...pes *hihi*

    Klemmer og koser og håper vi sees snart, me miss ( eller på norsk: jeg savner). Neida, har ikke lest innlegget til Broggis...

    Og du...liker ikke ordbekreftelse jeg heller *puke*

    SvarSlett
  8. Hei på deg. Der var du endelig med litt oppdatering. Dette blir bra. Stilig header og LOer!! Vi må skravles en dag på msn vet du!! Klem

    SvarSlett