mandag 12. juli 2010

Skissedilla # 68

Sommer og sol (nesten, men syns det har vært mye bra vær likevel), og ny skisse på Dilla er ute. Her er det ikke så mye som skjer. Er stort sett på stranda når været tillater det. Anne (og Noodle) har vært på hundeleir og det var stor stas :-) Og så har vi vært på Tusenfryd. Nå er bare to uker til vi er i Lofoten, og det gleder jeg meg veldig til. Får bare håpe været blir bra.

Jeg glemte å legge ut forrige ukes skisse, så legger ut den også. Har fått litt dilla på oransj for tiden *hehe*

Skisse # 68

Skisse # 67

3 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg klarte å bruke farger som deg...det er så friskt og fint.
    Så fine blomster du har brukt på den øverste, laget dem selv?

    SvarSlett
  2. Nei, har ikke laget de selv. Er nok ikke så flink *hehe* Det er egentlig serviettringer kjøpt på KID for et par år siden, som jeg klipper opp ;-)

    SvarSlett
  3. Disse her var bare rå kule, digger fargene du har brukt.

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett