søndag 10. oktober 2010

Skissedilla #81

*Juhu* jeg har vært på Casakretiv-treff i Tønsberg! Overnattet fra fredag til lørdag (men det ble jo søndag morgen før jeg var hjemme igjen) Det var superhyggelig! Traff igjen flere kjente, og ble kjent med flere nye. Ekstra hyggelig var det å treffe Marianne aka Skorpionen, Lisa aka Asil og Camilla som også alle er moderatorer på Casakreativ. Jeg ble ganske fornøyd med produksjonen; 8 layouter, en dekorert vinboks og 2 julekort! (slapp av! det skal ikke bli noen vane *hehe*).

Tusen takk til Renee, Siw, Wibeke og Therese som arrangerte treffet.

Ukens Skissedilla #81 er nå ute, og her er min løsning. Skissen har Brit laget denne gangen.


8 kommentarer:

  1. Hei.Kjekt å se deg igjenn.Husker deg fra treff i Molde i påsken.

    SvarSlett
  2. Hei snuppa og takk for koselig treff. Alltid koselig å se deg igjen og så effektiv du har vært! Håper du hadde det fint på "fritidsaktiviteten" din i dag... Vi ses :o)

    SvarSlett
  3. Flott LO som vanlig...men var en feil her, den var jo ikke rød og hvit. hihi
    Takk for at jeg fikk sitte ved siden av deg i helgen! Eller er det kansje du som skal takk meg...haha

    SvarSlett
  4. Herlig, delkat og vakker LO!
    Rosa er en deilig farge!!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekker denne var!! Her har du lag på lag, men samtidig fremstår Loen som så ren og pen. Utrolig fin:)

    SvarSlett
  6. Hei, det var moro å se deg igjen!! Alt for lenge siden sist;) (må se å komme meg på treff oftere, hihi)

    Utrolig stilig LO du har scrappet, likte plasserinegen av blomstene og rundingene dine!!

    SvarSlett
  7. Åh.. Jeg digget denne Lo'n! Den var så stilig!

    Legger deg til på listen på bloggen min

    agnete

    SvarSlett
  8. på tide å oppdatere snart eller?

    SvarSlett