tirsdag 26. februar 2013

Skisse #199

Tiden har det med å fly....
Min mor sier at hun aldri har hatt det så travelt som etter hun ble pensjonist... hun begynner å planlegge julen om sommeren, så hun er sikker på at hun rekker det *dån*
Men det er sant. Tiden har det med å gå fortere etter som man blir eldre (uff, må innrømme at jeg drar på årene også..), så derfor har jeg klart å hoppe over noen uker siden forrige innlegg, men for meg virker det som det bare har gått noen dager.. Dager jeg trodde skulle bli bedre, og dager som viste seg å være værre... Jeg fikk en skikkelig nedtur da jeg fikk beskjed om at jeg må bytte arbeidsplass fra høsten av. Det tok meg noen dager å komme over det, men siden jeg er som jeg er, så tenker jeg nå at det blir sikkert bra, og kanskje det er en mening med det??
 
Her er ukens bidrag til Skissedilla.
Det er et bestillingsverk fra 9-åringen, som måtte ha Justin Bieber over sengen. Hun ble hvertfall superfornøyd! :-)
 
Skisse #199
 
Og tidligere bidrag til Skissedilla...
#197
 
 
#195
 

12 kommentarer:

  1. Så kjedelig med jobben da :(
    Men jeg tipper du klarer den biten også *klem*
    og du har en Bieber-fan i hus du også ja, jeg har to og går snart på veggen :D
    Kose deg
    klem

    SvarSlett
  2. Amazing layouts here! Love them all!!!

    SvarSlett
  3. Liker alle!! Jobben blir sikkert bra den! <3

    SvarSlett
  4. Fantastiska layouter! Gillar massor!

    SvarSlett
  5. I am really cheerful to discover this great site. Id like to thank you for this excellent reading. If you possible could add Delicious button to your web page, it will help you to reach more individuals on the web. Cheers

    Cccam Server

    SvarSlett
  6. Godt å se deg på scrappefronten igjen; ønsker deg et flott 2013:-)

    ตารางคะแนน

    SvarSlett
  7. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  8. Thanks to share this useful information
    WOW! Advisory and Business Accounting Advisory Services in Brisbane provides expert recommendations and strategies to help business owners achieve their financial and operational goals. Accountants help business owners prosper by providing advisory services, such as tax planning, technology implementation and maintenance, management reporting, cash flow forecasting, key performance indicator dashboards, Bookkeeping & Accounting, Business Start Ups, Corporate Tax Planning, Estate Planning GST, Personal Tax Payroll, business performance reviews, budgeting and goal tracking, strategic planning, product price testing, profitability consulting, wealth management, and more. For more information please contact us 0731619548, website:-https://wowadvisors.com.au/

    SvarSlett