søndag 15. januar 2012

Happy søndag og Skisse #146

Wow, bare halvveis i januar, og enda ett innlegg...
Har fått ny mobiltlf, en iphone 4s *lykke*... eller alle sier det er lykke da, men jeg vet ikke helt ennå jeg. Må vel bli vandt  med den først. Vet bare at jeg ikke er fornøyd med den slumringen på telefonen når man har stilt alarmen, alt for lang tid mellom hver ringing, og alt for lett å slå av alarmen. Ja, ja, må vel bare vene meg til å stå opp med en gang da *wish*
Men Wordfeud er jeg fornøyd med! Skikkelig hekta. Så hvis du vil spille , så er jeg scrappemia :-)

Her er mitt bidrag til Skissedilla #146 denne uken. Har scrappet kollegaene fra det gamle teamet da vi hadde 7.trinn og var på vei til leirskole i Vats.


Og dette er forrige ukes skisse #145 fra eplefestivalen i Lier sist høst



5 kommentarer:

  1. Herlig! Den siste er jo en vitamininsprøytning å se på! Me love:))))))

    SvarSlett
  2. Flotte sider Marianne og fantastiske farger i den nederste..
    Ønsker deg en flott og kreativ helg!

    SvarSlett
  3. Herlige LO 'er Mia! Stilige detaljer og herlige farger!
    Fikk meg iPhone for første gang i sommer jeg også . Alle sa jo at jeg måtte ha det når jeg skulle ha ny tlf. Er egentlig ikke så altfor interessert i sånt, derfor kan jeg. El fortsatt ikke halvparten. Fikk iPad i gave først, og må ble det jammen meg Mac når jeg måtte ha ny PC. Kjekt at de "snakker" med hverandre da;)
    Padda brukes mye til wordfeud - hihi;) og jeg er mettepips :)
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. So beautiful work. I like the details.

    ตารางคะแนน

    SvarSlett