søndag 17. april 2011

Påskeferie og Skisse #108

Ah, endelig påskeferie!
Selv om ferien ikke er så mye å skryte av ennå, for her i Molde er vi på andre dagen med regn og sur vind. Sambo foreslo at vi skulle vente med å dra oppover, men det var det ikke stemning for blant ungene.... Ja, ja, de koser seg nå likevel de da, med kortspill, data og TV. Enda godt at jeg fikk skaffet meg mobilt bredbånd før vi dro. Da blir det litt underholdning på mor også *hehe*

Og så skal jeg på scrappetreff på Skjærtorsdag *Jippi*

Her er mitt bidrag denne uken, og de to foregående bidragene også ;-) (Kine skulle passe på at jeg skulle legge ut, men hun har visst glemt det *bare jug* hehe)

Skissedilla # 108
Skissedilla # 107
Skissedilla # 106

2 kommentarer:

  1. Oi...her var det blitt oranjse!! Hva har skjedd? Ny favorittfarge?
    Elsker den siste LOen din - herlige farger og skikkelig tøft oppsett. Nesten så jeg skulle tro du hadde vært i nærheten av Ruffa da du lagde den :D

    Ha en fin påskeferie, håper været bedrer seg etterhvert.

    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  2. Heia.Litt bedre vær i Molde i dag da :-) Jeg og gleder meg til trff på torsdag.Kos deg videre

    SvarSlett