tirsdag 29. juni 2010

Skissedillaskisse # 66

Denne uken har vi gjort en liten vri oss dillajentene i mellom inne på Skissedilla. Vi ble enige om å sende et kit til en av de andre jente, og så scrappe ukens skisse med kit'et. Det var ikke lov å bruke noe annet en det som var i kitet, men vi kunne bruke så mye eller lite av det som var der. Jeg fikk et nydelig blå-grønt kit fra Brit. Tusen takk :-) Alltid moro med utfordringer.

Det er Lene som har laget ukens skisse til Dilla, og det er fortsatt mulighet for å bli med :-) Fristen er ikke før på søndag.

Slik ble min løsning. Bildet ble tatt i en fotoboks på Torp flyplass da Anne og jeg skulle til England for å besøke ei venninne. Anne var ca. 4mnd, Ivar var 3år og Mette 5år. Ikke så lett å få bra bilde av alle tre i en sånn liten boks *hehe*

4 kommentarer:

  1. Rigtig skønt Angels LO. Kan godt lide måden du har lavet titlen på.

    SvarSlett
  2. Hej! Nu har jag sparat om bilderna i jpg format (tror jag :-) Hör av dig igen om det inte fungerar. :-)

    Vilken underbar LO det är här ovan! :-) Stora kramar!

    SvarSlett
  3. Først og fremst vil jeg takke for en kjempe hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg setter virkelig pris på det :)

    Jeg likte veldig godt denne LOen! Alt passet så perfekt sammen :) Bildet var jo bare så utrolig skjønt.

    SvarSlett