søndag 9. august 2009

Skissedilla # 20 er lagt ut

Satt oppe til halv tre i natt for å scrappe mitt bidrag. Er nemlig i feriemodus, og vet ikke helt hvilken dag det er, så jeg trodde jeg hadde "god" tid. Ja, ja, det er meg i et nøtteskall. Venter til siste liten og vel så det...

Skissedilla skal vi nå velge hver vår favoritt slik at flere av de som leverer kan bli sett. Det er jo så mange flotte bidrag som kommer inn hver uke, så å bare velge en favoritt har ofte vært vanskelig. Av og til blir det også trukket ut noen av følgerene som vinner en RAK, så er du ikke følger av bloggen, så er det bare å melde seg på :-)

Her er mitt bidrag denne uken. Anne synes det er så moro å lage grimaser og ulike positurer når jeg skal ta bilde av henne, og gjerne hoppe og danse. (blir ikke såå bra bilder da kan man si). Med en gang bildet er tatt, vil hun se det. Personlig synes jeg det holder med noen få grimasebilder jeg da :lol:



6 kommentarer:

  1. se der ja, både Lo og innlegg!

    har du meldt deg inn i Skippertakforeningen på Facebook enda forresten?

    SvarSlett
  2. Her går det unna ja! Stilig bidrag:)

    Tror jeg må melde meg inn der også..., og jeg vet ikke helt sikkert hvilken dag det er... *sukk* ca en uke igjen før det er 'på an igjen'

    SvarSlett
  3. Så flott bloggene din har blitt! Du har jammen scrappet mye siden sist jeg var innom! Mange flotte LOèr ser jeg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så lekker denne var!! Herlig bilde av jenta di. Flott pyntet:)

    SvarSlett
  5. Hei!!;D
    åå, såå nydelig!! jeg elsker rosa;P!
    Klem Ida:o)

    SvarSlett
  6. Så kjempe søt LO du har laget Mia.
    Håper vi treffes på et treff snart altså.

    SvarSlett